27 maart tot 6 april - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Anke, Tes en Jeanine - WaarBenJij.nu 27 maart tot 6 april - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Anke, Tes en Jeanine - WaarBenJij.nu

27 maart tot 6 april

Door: Jeanine Zuur

Blijf op de hoogte en volg Anke, Tes en Jeanine

06 April 2014 | Australië, Melbourne

27 maart - 6 april

Al een poos geen reisverslag en met goede reden. We hebben het super druk met school. We moeten voordat we op trip gaan naar Brisbane we heel veel opdrachten af moeten hebben. We hebben 3 vakken Psychologie, Criminal Procedure en Family Law. Voor psychologie moeten we een opdracht van 1500 woord, criminal procedure 1800 woorden en familie recht iets van 3000 woorden en dat was nog niet alles want voor ons vrijwilligerswerk moeten we ook nog een opdracht van 1500 woorden maken over waarom we bij Dutchcare vrijwilligerswerk willen doen.

In de afgelopen tijd hebben we dus niet zoveel gedaan. We zijn alleen nog naar Killsyth geweest, daar zit ons vrijwilligerswerk Dutchcare en hebben we gesproken met Yvonne en die heeft ons alles verteld wat we moeten weten en wat papier werk met ons ingevuld. We beginnen meteen na onze trip met de oudjes bezig houden.

De komende tijd dus druk voorbereiden wat we gaan doen tijdens onze trip en verder met school!

Tags: school, druk, saai